Det här köpte jag..

Idag gick jag en sväng till stan för att träffa en kompis som jag inte har träffat i månader. Det var riktigt kul att se henne igen. Vi gick till tant grön för att äta bakpotatis med räkor och vitlöksås. Efter det så köpte jag biker leggings från GinaTricot, eyeliner från H&M och mascara från H&M.

Jag har läst lite om att vissa tycker att L'oreal Telescopic är inte så bra som man tror men jag måste säga att jag tycker tvärtom. Sist jag testade den från min syster så tyckte jag att den var kanon bra. Ögonfransarna blir mycket längre, inga klumpar, ögonfransarna blir jämna och fina. För er som har korta ögonfransar tycker jag att ni borde testa den för den kommer förlänga ögonfransarna. 



H&M L'oreal Telescopic Mascara ca. 102:-

 


GinaTricot Sassi Biker Leggings199:-



Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

den mascaran är ju jätte bra tycker jag! :D

2010-02-19 @ 21:27:41
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0