Tradera & AMS

Igår väckte min handledare från arbetsförmedligen kl 10 på morgon och sa att vi har information imorgon (som var idag) Tur att hon ringde mig för jag hade inte fått brev från henne att jag ska vara där. Så Idag vaknade jag, gjorde mig i ordning, åt frukost och stack iväg för att bussen. Jag hade som sagt väntat på en vinterjacka som såldes på tradera, den slutade som sagt idag och det var en Canada Goose Expedition. Lyckligtvis vann auktionen, tack vare min syster som hjälpte mig lägga bud medans jag var i arbetsförmedligen. Köpte den för 1525:- Haha inte klokt, inte ens jag trodde att jag skulle lägga en sån stor bud på en jätte dyr jacka som är värd mer än 1525:- Den är billigare jämfört vad dom kostar på affären, vad jag hörde från min systers kompis. Jackan kommer jag absolut använda så länge den räcker och desutom köpte jag den för att jag vill verkligen ha en varm, gosig och en bra jacka.
Jackan är svart för er som undrar ;)

Jag har märkt att jag har blivit lite besatt utav tradera.. Det finns faktiskt jätte fina produkter som kanske blir billigare än att köpa på andra ställen och sen att det finns trevligare säljare som absolut säljer jätte bra saker. Men.. det kan också hända att du säljare fuskar eller att du som köpare också fuskar. Folk brukar ju fuska lite genom att inte ge produkten som du själv har vunnit eller att köparen inte ger betalt. Det är som sagt bara våga testa och se.. Jag har ialla fall inte råkat ut över en hemsk säljare. Det här är bara vad jag tycker sen finns andra som kanske tycker annorlunda :)

Jag ska avsluta med att säga att jag tar en bild på jackan när det kommer hem till mig. Så får ni se hur fin den är!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0