Vad tycks?

Det kanske känns lite konstigt att jag har gjort en sommar aktig header som kanske inte passar in just den här tiden. Anledningen till att det blev sommar färger med blommor är för att jag vill pigga upp er med en sommar header. Jag vet att alla har blivit så utråkad med all snö som har kommit till sverige. Jag är en utav befolkningen som tycker det är jätte tråkigt att det ska snöa mer och mer för varje dag. Jag tycker det borde vara nog med snö och istället ha sol. Så jag hoppas att jag har gjort eran dag med den här fina header som jag har skapat själv. Bara för att göra er gladare och slippa tänka på den här tråkiga väder. Så jag säger bara njut av och tänk på solen!

Anyway... Idag var jag hos mina föräldrar och min syster för att fira hennes födelsedag. Hon fyllde nämligen år i måndags men så tyckte vi det kändes bäst att fira hennes födelsedag idag. Så jag köpte två presenter och min fästman köpte en present. det var riktigt trevligt och vi hade jätte kul. Pratade en massa och spelade en mini spel. Tråkigt nog så vann jag inte över min syster :( men jag vann däremot över min fästman hihi.  Jag trodde faktiskt att jag skulle vinna den här gången, men icke sa nicke (jag har förlorat ett antal gånger mot min syster).


Kommentarer
Postat av: Tiff

Du kommer aldrig vinna över mig julia hahaha

2010-02-14 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0