Avatar var strålande bra

I lördags skulle vi hälsa på min fästmans mamma för hon fyllde år. Så vi åt frukost (Jag, min fästman, David och Sophie) och sedan åkte vi iväg med bilen till stan för att köpa tårta och två blommor. Efter det åkte vi vidare till Svenljunga. När vi kom fram blev vi bjudna på potatisgrantäng, det var smaskigt gott måste jag säga. Så vi satt där en lång stund till kl 18.00. Det var riktigt kul att få träffa min svägerska och hennes pojkvän. Grattis Carina ännu en gång :)

Nu kan jag äntligen berätta att jag har sett filmen Avatar :D Den var ruskigt bra och vi såg den i 3D. Vi åkte från Svenljunga till göteborg för att se på filmen. Måste verkligen säga att ni som inte har sett filmen, det måste ni göra för ni kommer missa en riktigt bra film. Lyssna inte på rykten om Avatar vs Pocahontas skit snack. Ja ni vet vad jag menar. Det är bara bullshit. Någon som har hittat på det hela och tror att människan är ett geni. NOT!


Det enda du behöver göra för att du/ni ska få se på filmen. Är...

1. Se efter när man kan se filmen
2. Boka biljetterna på internet (säkrast)
3. Förbredd dig på en bra film
4. Njut av filmen
5. Kom tillbaka hit och säg vad ni tyckte om filmen

Det var äl inte svårt? :) Så kom igen vad väntar du på!

Kommentarer
Postat av: sannie

jag har inte hunnit se avatar än. kanske jag borde?

2010-01-24 @ 23:33:15
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Mikael F

Grymt bra film, En av de bättre på länge faktist.

Ja rekomenderar den också, nästan ett måste.

3D, ja absolut!



Det enda julisita glömde var väl att man bör besöka toaletterna innan man går in i film salongen så man inte behöver bekymra sig om det under filmens gång.

2010-01-25 @ 09:01:53
Postat av: Julia

Sannie: Jag det rekommenderar jag att du borde göra :) Den är hur bra som helst jag skrev tidigare på bloggen. Så gå och beställ biljetter för det är jätte många som vill se filmen. För när vi skulle åka till gbg för att se 3d var det jätte många som hade bokat dom bästa platserna. Så gör det i för väg.

2010-01-25 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0