Idag blir tacos!

Idag ska vi äta tacos :D med min fästman, David, Sophie, Isak och Sara. Jag är vrål hungrig, vaknade jätte itidgt idag. Jag gav uppp och gick upp från sängen för jag kunde helt enkelt inte sova. Så kl 9 på morgonen var jag pigg och käkade frukost. Det är därför som jag är hungrig. Har ju inte ätit sen dess :( Nu väntar jag på att dom ska komma hit så vi kan börja laga mat :D

Jag vill ha tacos NUUUUUU! :D Give me some fooood, give me, give me! *kurrar i magen medans jag sjunger* GIIIIVEEE MEEE FOOOD PEOPLE! Tralalalaaaaa...

Jag är bara lite utråkad som ni ser... Jaja, ska fortsätta vänta. Ha det gött

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag älskar färgen på din blogg :)

2010-01-23 @ 18:40:17
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0