Idag fick jag mina sminkborsten!

Min syster var här och hälsade på så vi gick tillsammans och hämta mina sminkborsten som jag nyligen hade köpt på tradera (det hade jag skrev tidigare igår).. Men ialla fall så hade jag ju lovat att jag skulle ta bilder på mina sminkborsten. Dom ser helt nya och är i bra skick. Den ser nästan ut som man inte vill använda dom för att de inte ska förstöras. Så imorgon ska jag ta och prova dom.

Ja juste, jag hade tänkt köpa jätte fin ögonskuggapalett på tradera, men så vann jag inte budet :( Det skillde några sekunder så jag hade vunnit dom men icke... blev så oehört ledsen och besviken. För jag ville verkligen ha dom och jag har inte hittat dessa färger någon annanstans. Det fanns bara den och just i tradera. Aja... hoppas att den dyker upp snart igen så jag kan köpa den. Jag har ju trotts allt köpt dom här fina sminkborsten som jag är hur nöjd som helst. Det ska jag vara glad över att jag har hittat dom.

Så här ser dom ut :)










Kommentarer
Postat av: Mikael F

Wow nu kan jag tänka mig att du är i himlen?

Förstår att detta måste vara varje tjejs dröm.

Utmärkt gåva till min flickvän.

Vart köper man en sådan om inte tradera och vad kostar den tro?

2010-01-27 @ 14:52:47
Postat av: Alexandra

ååååh jag vill oxååååå :(



Visste inte att du med hade blogg hehe :)

Ha d bra kusin. Puss & Kram

2010-01-27 @ 18:23:13
URL: http://alexandritah.blogg.se/
Postat av: Julia

Mikael: Hehe ja, jag är super duper glad att jag köpt dom och jag är jätte nöjd. Dom är är verkligen jätte bra.

Om du inte köper dom på tradera som kostar dom ungefär 2500 (det var så säljaren sa) och jag köpte dom för fast pris på 500 kr och frakten kostade 120. Så 620 blev det totalt :)

Så jag tycker nästan att du borde köpa dom på tradera. Hon skulle verkligen tycka om dom!



Alexandra: Men hej kusin :D Hehehe :) Förstår att du vill också ha. Du har massa olika på tradera billigt och bra :)

Hehe näää det är inte många som vet, har inte berättat för alla. Detsamma kusin :) kram

2010-01-27 @ 20:36:07
Postat av: Tiff

Dom ser jätte fina ut! Vilken tur du har!!!

2010-01-27 @ 22:49:50
Postat av: Mikael F

Hittade inte några aktioner tyvärr igår med smikborstar. :-(

Du kan inte kolla din tradera logg vad säljaren heter som du köpte de av?

2010-01-29 @ 11:29:43
Postat av: Julia

ja det kan jag göra :) ska kolla upp det nu.



Här länken du kan köpa av. Säljaren heter bebis13. Men den slutar snart om 5 tim 18 min.

2010-01-29 @ 14:20:08
Postat av: Julia

Oj jag missade att lägga till länken innan jag skickade iväg inlägget. Men när du ska söka efter säljaren gå in i detaljerade sökning och skriv bebis13 på "sök efter objekt från denna säljaren" och sen skriv penslar "på sökord". Så hittar du olika sminkborstar från hennes auktion. Den jag köpte var NY! 30 st make-up borstet med läder västa äka hår.

Lycka till! :)

2010-01-29 @ 21:18:58
Postat av: Lovisa

Jag måste också köpa sminkborstar snart! Hur mycket gav du för dina? :)

2010-01-31 @ 14:31:29
URL: http://lovisaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0