Idag har jag shoppat

Idag blev det en shopp dag med min syster och med min mamma. Jag mötte först min syster i södra torget för vi skulle åka till knalleland. Vi träffades i södra torget kl 14.10. Mamma skulle åka lite senare för jobbar till fyra men så slutade hon lite tidigare idag. Hon kom till Rusta som vi hade bestämt när vi pratade i telefon. Där efter gick vi runt knalleland tills affären stängdes. Innan de skulle stänga ringde vi min pappa för han jobbar kl 19.00 i knalleland så vi gick runt en stund alla fyra, det var riktigt skojigt. Alltid kul att vara med familjen :)

Nu ska jag visa er vad jag har köpt idag :)


HM Rea 99:- Förr kostade 149:-

 

HM Lippgloss 39:- och Foundation 49:-

 


Cubus Rea 75:- Förr kostade 299:-


Cubus 99:-




GinaTricot 129:-



GinaTricot 149:-



ÖOB




ÖOB Sparade tyvärr inte kvitton :(



ÖOB Tyvärr sparade jag inte kvitton :(



ÖOB 10:-/st



ÖOB Inte till mig, till min katt Terror :)



ÖOB Inte till mig, till min katt Terror igen ;)



Presentknalle 10:- Förr kostade 20:-


Det var allt jag hade köpt! Från GinaTricot fick jag en present kort från min fästman så jag passade på uttnyttja den! Bara så ni inte tror att jag är jätte rik.

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Jag vill oxå handla! Snygga kläder du fått tag i :)

2010-01-30 @ 04:11:29
URL: http://pinkielaady.blogg.se/
Postat av: frida :)

fin blogg :)

2010-01-30 @ 20:49:35
URL: http://bbarafriiidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

skooj :D

2010-02-03 @ 08:58:56
URL: http://sandrabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0