Jag var tvungen!

Jag vet, jag vet, jag vet... Kan inte hjälpa det, var tvungen att ändra min blogg igen. Hoppas att ni gillar min nya blogg :D

Satt och tittade på Greys Anatomy, en riktig bra serie :D Först tyckte jag att det var en dålig serie men efter att jag har tittat på flera episoder så börjar jag gilla den jätte mycket. Jag har inte kunnat se alla säsonger.. tråkigt nog glömmer jag jämt att dom ska visas på tv. Så jag försöker verkligen följa den. Jag rekommenderar den starkt till alla er tjejer att titta på den och för er killar också :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa ju att den är bra! :P

2010-01-19 @ 14:05:21
URL: http://latiffa.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, ne men lilla syster.. första inlägget av dig här på min blogg!

2010-01-19 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0